5/7/13

HOTSPOT: BUBBLE TEA ROTTERDAM



Ziet er goed uit toch?! Vandaag bracht ik een bezoekje aan Rotterdam, waar ik de YoYo! Fresh Tea Bar natuurlijk niet kon missen. De Fresh Tea Bar is een klein winkeltje in het centrum van Rotterdam, waar je je eigen Bubble Tea kan samenstellen. Ik ging voor de yoghurt-aardbei met een heerlijke meloen Bubble-topping. De Bubbles zijn kleine, gekleurde bolletjes die je, als je met het rietje drinkt, ontploffen in je mond. Super leuk en lekker!

Bubble Tea wordt verkocht in groene thee, milkshake en yoghurt shake en in verschillende smaken vanaf 3 per stuk



Het was een super leuke ervaring! Gaan jullie dit drankje ook proberen als jullie in Rotterdam zijn?

13 comments:

  1. Ik vind bubble tea super lekker !

    ReplyDelete
  2. Ziet er lekker uit, ik heb het zelf nog nooit op. Ik ga het binnenkort eens uitproberen. xx

    ReplyDelete
  3. Ik heb het nog nooit gehad, maar het ziet er lekker uit!

    ReplyDelete
  4. Wow wat leuk! Ik ken het helemaal niet, maar lijkt me erg lekker xx

    On diraît que c'est la mode

    ReplyDelete
  5. Dit ziet er heel leuk uit, ik ga het zelf een keer proberen.
    Zullen we elkaar volgen?
    Liefs

    www.blamethefireworks.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Zo lekker! Heb het een keertje in Amsterdam geprobeerd :) Leuke blog! X

    ReplyDelete
  7. Dit ziet er echt heel tof uit! Het ziet er mooi en lekker uit.

    Liefs, Romy

    ReplyDelete
  8. Nice!

    http://thefashioninbox.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Looks great!
    xx
    Mónica
    I have shared in my blog the details of my engagement ring and proposal night... I'd love to share them also with you, it is a very special moment of my life ♥
    MES VOYAGES A PARIS

    ReplyDelete
  10. Ik moet het maar een keertje gaan proberen haha

    ReplyDelete
  11. Ben daar nog nooit geweest, ben wel heel benieuwd! Ga er zeker een keertje heen als ik in Rotterdam ben. :)

    ReplyDelete
  12. Lijkt me echt leuk om uit te proberen!

    ReplyDelete